نقش تعامل والد- کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش تعامل والد- کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش تعامل والد- کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تعامل والد- کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش تعامل والد- کودک و بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر تعیین نقش تعامل والد- کودک و توانایی بازشناسی هیجان در تشخیص مشکلات درونی سازی و برونیسازی کودکان بود. در قالب یک طرح همبستگی، ۱۲۰ دانش آموز ابتدایی ۱۱ و ۱۲ ساله (۶۷دانش آموز پسر و ۵۳ دانش آموز دختر) از طریق روش نمونه گیری خوشه ای از ۹ مدرسه مناطق ۱، ۹ و ۱۸شهر تهران انتخاب شدند. سپس بوسیله سیاهه رفتاری کودک ۶۹ کودک با مشکلات درونی سازی وبرونی سازی شناسایی شده و در تحلیل نهایی در دو گروه خالص درونی سازی (۲۰ نفر) و برونی سازی (۲۰ نفر)قرار گرفتند. همچنین پرسشنامه تعامل والد- کودک تکمیل و تست بازشناسی هیجان انجام شد. برای تحلیل نتایج از تابع تشخیص استفاده شد. نتایج تحلیل تشخیصی نشان داد که میزان تعارض در رابطه والد -کودک و توانایی بازشناسی هیجان ترس توانست گروه برونی سازی را از گروه درونی سازی متمایز کند.طبق نتایج می توان گفت کودکان با اختلالات برونی سازی تعارض بیشتری در رابطه با والد داشتند.همچنین کودکان با مشکلات برونی سازی در بازشناسی هیجان ترس ضعیف تر عمل کردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.