مقاله مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در ایران – موردکاوی شرکت هواپیمایی هما
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در ایران – موردکاوی شرکت هواپیمایی هما دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در ایران – موردکاوی شرکت هواپیمایی هما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در ایران – موردکاوی شرکت هواپیمایی هما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) در ایران – موردکاوی شرکت هواپیمایی هما :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و تشدید رقابت تجاری بین سازمانها در جذب، نگهداری و حفظ مشتریان – به عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی در دنیای امروز – منجر به پیدایش راهکاری به نام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گردیده است . در این مقاله تلاش شده تا مدلی برای CRM در ایران ارائه گردد . به این منظور مدلهای مطرح در چند سازمان امروزی مدنظر قرار گرفته و مولفههای مشترک بین آنها در سه حوزه فناوری، فرایندها و مسائل انسانی استخراج شدهاند . سپس با در نظر گرفتن مشخصات خاص ایران مدلی پیشنهاد گردیده است . مدل اصلاح شده نهایی پس از ارزیابی و اعتبارسنجی در مطالعات موردکاوی، ارائه گردیده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.