بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرخرمدره و رابطه آن با ویژگی های جمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرخرمدره و رابطه آن با ویژگی های جمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرخرمدره و رابطه آن با ویژگی های جمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرخرمدره و رابطه آن با ویژگی های جمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرخرمدره و رابطه آن با ویژگی های جمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این تحقیق به منظور بررسی وضعیت انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهر خرمدره و رابطه آن با ویژگی هایجمعیت شناختی آنان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اجرا گردیده است. روش انجام این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان مدارس ابتدایی شهر خرمدره به تعداد ۳۲۰ نفر می باشد که تعداد ۱۷۵ نفر از آن ها به صورتتصادفی مرحله ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه انگیزش شغلی رابینسون (۲۰۰۴) با۱۱ سوال از نوع مقیاس ۲ درجه ای لیکرت استفاده شده است. پایایی ابزار ۰/۹۴ است که با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است.روایی ابزار نیز مورد تایید کارشناسان و اساتید محترم دانشگاه بود. داده های گردآوری شده با بهره گیری از آزمون های آمارتوصیفی نظیر میانگین، انحراف معیار، فراوانی و درصد، و همچنین آزمون های آماری استنباطی نظیر آزمون تی تک گروهی،تی مستقل و تجزیه وتحلیل واریانس یکطرفه تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که: انگیزش شغلی معلمان از وضعیتنامطلوبی برخوردار است. از میان متغیرهای جمعیت شناختی، متغیر جنسیت و مدرک تحصیلی رابطه معنی داری با انگیزششغلی داشتند، اما بین انگیزش شغلی معلمان بر اساس رشته تحصیلی و سابقه خدمت هیچ گونه تفاوت معنی داری یافت نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.