مقاله بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانههای شوروی است. فلسفه نظریه رسانه شوروی متأثر از آرای مارکس و هگل است. این دو متفکر با تأثیرگذاری بر آرای لنین و حزب بلشویک باعث شدند که حزب بلشویک قواعد خاصی را بر رسانهها اعمال کند و آنها را ملزم به رعایت اصول خاصی کند. در این پژوهش سعی شدهاست با استفاده از آرای مارکس و هگل مبنای فلسفه نظریه رسانههای شوروی با استفاده از روش توصیفیـ تحلیلی، استخراج شود. در این پژوهش بهمنظور گردآوری اطلاعات از روش کتابخانهای استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که آرای هگل بیشتر بهطور غیرمستقیم بر این نظریه تأثیرگذار بوده است. در این زمینه آرای مارکس بر نظریه رسانههای شوروی تأثیرات مستقیمتری گذاشته و باعث شده که لنین و حزب پیشرو از رسانهها بهعنوان ابزاری آگاهیبخش استفاده کنند تا با استفاده از آن آگاهی واقعی را به پرولتاریا انتقال دهند و به این وسیله راه آزادی نهایی آنها را هموار کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.