مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای :
تعداد صفحات :۴۵
خلاقیت منبعی ارزشمند در صنایع رسانهای محسوب میشود. هیچ رسانهای بدون بهکارگیری سطح مشخصی از خلاقیت در تولیدهای خود نمیتواند موفق شود. برای دستیابی به این سطح از خلاقیت، سازمانهای رسانهای باید به مدیریت خلاقیت در سازمانهای خود بپردازند. مقاله حاضر نشان میدهد که تنش اصلی مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای میان مدیریت رایج (مدیریت ازدیدگاه نئووبری یا مدیریت عقلانیتگرا و ابزاری) و خلاقیت برانگیخته شده ذاتی است. در ادامه مقاله بیان میشود که چگونه میتوان این تنش را به کمک الگوی اصلاح شدهای که نخستین بار توسط آمابیل ارائه شده، مدیریت کرد. این الگو میتواند برای توصیف، تحلیل و ارزیابی سه مؤلفه کلیدی مؤثر در مدیریت خلاقیت یعنی مهارتهای زمینهای، مهارتهای تفکر خلاق و انگیزش درونی مفید باشد. همچنین این مقاله بحث خواهد کرد که چگونه نسخه اصلاح شده الگوی آمابیل میتواند برای تحلیل و تشریح موفقیت رویکردهایی خاص در مدیریت خلاقیت (بهصورت خاص در مطالعه مورد بیبیسی) موفق باشد. سپس به این موضوع میپردازد که پژوهشهای آینده در زمینه مدیریت رسانه چگونه میتوانند با بیان توصیفاتی واضحتر و مفصلتر از گستره وسیعی از مهارتهای ویژه زمینهای در رسانه، به درک درستی از مقاله مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانهای دست یابند؛ و با مطالعه چگونگی تعامل این مهارتها با مهارتهای تفکر خلاق و انگیزش درونی، راه را برای پرورش خلاقیت در این سازمانها هموار سازند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.