مقاله بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش روابط عمومی و تکریم اربابرجوع بر عملکرد سازمانی؛ سازمان پزشکی قانونی :
تعداد صفحات :۲۵
عملکرد سازمانی نتایج قابل اندازهگیری تصمیمات و اقدامات سازمانی است که نشاندهنده میزان موفقیت و دستاوردهای کسب شدهاست و تابعی است از کارایی و اثربخشی عملیات سازمانی؛ در حقیقت سنجش عملکرد یک هدف نیست بلکه ابزاری است برای سنجش اثربخشی مدیریت و اطلاعیابی از اتفاقات و چرایی آنها. در این تحقیق سعی شده با استفاده از متغیرهایی چون روابط عمومی (متغیر درونسازمانی) و مشتریمداری و تکریم اربابرجوع (متغیر برونسازمانی) عملکرد و نحوه بازخورد سازمان پزشک قانونی را مورد سنجش قرار داد. روابط عمومی یکی از عواملی است که میتواند نقش تعیینکنندهای در تسریع و تسهیل روند کاری سازمان انجام دهد. وظیفه و رسالت اصلی روابط عمومی مشخصکردنزمینههای کاری و شیوههای مطلوب و مناسب برخورد با اربابرجوع در سازمان و اجرایدقیق طرح تکریم با رضایتخاطر متصدی مربوطه است. چارچوب نظری تحقیق مبتنی بر نظریه کرونیک و دیدگاه سیستمی است. روش تحقیق پیمایشی و ابزار پژوهش پرسشنامه است که بر روی ۱۹۰ نفر از کارکنان سازمان پزشکی قانونی که به صورت تمام شماری انتخاب شدهاند صورت گرفتهاست. اطلاعات بهدست آمده با استفاده از آماری استنباطی و آزمونهای (رگرسیون خطی، ضریب پیرسون، …) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. بر اساس دیدگاه اکثر پاسخگویان عملکرد روابط عمومی(۵/۵۹درصد)، رضایت اربابرجوع(۴/۵۸) و تکریم اربابرجوع (۸/۵۵درصد) در سازمان پزشکی قانونی در سطح متوسطی است.
مطابق یافتههای تبینی بین عملکرد سازمان پزشکی قانونی و متغیرهای تکریم اربابرجوع (۵۳/0r=)، روابط عمومی)۵۵/۰ r=)، مشتریمداری (۵۵/0r=) و روابط عمومی و رضایت مشتری (۴۳/0r=)رابطه مثبت و معناداری وجود دارد؛ بهعبارتی با کارایی بیشتر روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع، رضایت اربابرجوع در سازمان پزشک قانونی میزان عملکرد سازمان هم رشد و بهبود مییابد. بر اساس ضرایب بتا ۳۶/0B = متغیر تکریم اربابرجوع (۳۶درصد) از تغییرات و نوسانات گرایش به عملکرد سازمان پزشکی قانونی را تبیین میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.