مقاله کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمانیافته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمانیافته دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمانیافته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمانیافته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمانیافته :
تعداد صفحات :۱۸
مقاله حاضر میزان اثرگذاری کمپینهای رسانهای در زمینه پیشگیری از جرائم سازمانیافته را مورد بررسی قرار میدهد. در یک کمپین پیشگیری از جرم که از طریق عمومیسازی انجام میشود دارای اهمیتهای مختلف است. کمپینهای رسانهای بهدلیل برخورداری از مخاطبان متنوع دارای تأثیرات چندجانبه است؛ آموزش اعضای جامعه در خصوص جرائم باعث میشود میزان گزارشدهی شهروندان نسبت به جرم و بهدنبال آن اخبار وقایع مجرمانه بالا برود. درواقع نتیجه این کمپین ممکن است تغییر رفتار نباشد بلکه باعث توجه بیشتری به این جرائم خواهد شد. اما عمده اهداف اینگونه کمپینها را میتوان به موارد ذیل برشمرد: انتقال اطلاعات به بزهکاران و بزهدیدگان بالقوه، آگاهسازی جامعه نسبت به مشکلات بزهکاری، معرفی سازوکارهای تقویت آماج جرم، هشدار در خصوص افزایش گشتهای پلیس.
برایناساس این مقاله تلاش دارد با توجه به کمپینهای رسانهای در پیشگیری از جرائم سازمانیافته به این سؤالات پاسخ گوید:
برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به جرائم سازمانیافته چه نوع اطلاعاتی باید ارائه شود؟ جامعه مخاطبین هدف شامل چه کسانی باید باشد؟ اطلاعات مورد نظر از چه طرقی باید به عموم منتقل شود؟ چه کمپینی دارای اثرگذاری بیشتری است؟
با این حال نگارندگان تلاش دارند ابعاد گوناگون کمپینهای رسانهای را مورد کنکاش قرار دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.