مقاله فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعه به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعه به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعه به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعه به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعه به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان) :

تعداد صفحات :۲۸

در فضای رسانه ای امروز مفهوم مخاطب دستخوش تغییر اساس ی شده و مخاطبان منفعل دی روز با کمکشبکه های ارتباطی و ابزارهای دیجیتال به کاربران فعال امروز تبدیل شده اند. بر این اساس رسانه های جری ان اصل یاز جمله شبکه های تلویزیونی به منظور حفظ مخاطبان خود باید در نحوه تعامل با مخاطب تجدی دنظر کنند . درصورت شناسایی این راهکارهاست که شبکه های تلویزیونی می توانند از رقابت با سایر رسانه ها عقب نمانند . ازاین رو شناخت ابزارها و راهکارهای به کارگیری محتوای تولیدی آن لاین شهروندان ضرورت دارد. ای ن امکانات“رسانه های اجتماعی” و این نوع جدید تولید محتوا از سوی مخاطبان “روزنامه نگار ی شهروند ی” نام گرفته کهمحورهای اصلی این مقاله هستند. در این مقاله انواع رسانه های اجتماعی و رابطه آن ها با ۱۱ سطح روزنامه نگار یشهروندی مورد توجه قرار گرفته است. مقاله نشان می دهد چگونه انواع مختلف رسانه ها ی اجتماع ی م ی توانندبه عنوان ابزارهایی در فرایند روزنامه نگاری شهروندی به کار گرفته شوند . نقش تعاملی رسانه ها و شبکه هایاجتماعی در به کارگیری فرصت های روزنامه نگاری شهروندی برای تلویزیون در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ودو شبکه ماهواره ای “بی .بی .سی فارسی” و “من وتو” مقایسه شده است. مطالعه برنامه های “ 90 ” و “پایش ”، “نوبتشما” و “گزارش گر” نشان داد برنامه های تولیدشده در شبکه های ماهواره ای در سطوح بیشتر ی از روزنامه نگار یشهروندی پیش رفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.