مقاله مطالعه تطبیقی کارکرد رسانههای اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بیبیسی فارسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه تطبیقی کارکرد رسانههای اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بیبیسی فارسی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه تطبیقی کارکرد رسانههای اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بیبیسی فارسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تطبیقی کارکرد رسانههای اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بیبیسی فارسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه تطبیقی کارکرد رسانههای اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بیبیسی فارسی :
تعداد صفحات :۲۷
امروزه رسانههای اجتماعی یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در تحولات اجتماعی محسوب میشوند. رسانههای اجتماعی که در حوزه رسانههای نوین جای گرفتهاند، در برهههای حساس سیاسیـ اجتماعی، در مقابل محدودیت ضریب نفوذ رسانههای سنتّی ظرفیت بالای خود را نشان دادهاند. تحقیقات متعددی در این زمینه انجام شدهاست. پژوهشها نشان دادهاست که رسانههای اجتماعی خاستگاه تحولات بسیاری در جامعه مدنی هستند و رابطه تنگانگی میان حوزه عمومی و بدنه دولتها برقرار کردهاند.
اهمیت نقشآفرینی مجریان رسانههای جمعی در رسانههای نوین اجتماعی موضوعی است که رویترز در سال ۲۰۱۰، در گزارش ”خبرنگاری در عصر رسانههای اجتماعی“ منتشر کرد. در این گزارش به رشد پدیدهای به نام ”شهروند خبرنگار“ و تأثیر آن بر رسانههای سنتّی اشاره و بر ضرورت بقا و فعالبودن خبرنگاران در رسانههای اجتماعی تأکید شد. (خبرنگاری در عصر رسانههای اجتماعی، ۲۰۱۰)
در این مقاله با بررسی همگرایی رسانه ملی و شبکه تلویزیونی بیبیسی فارسی با شبکه اجتماعی فیسبوک بهدنبال تعیین میزان استفاده مجریان رسانه ملی و بیبیسی فارسی از ظرفیت این شبکههای اجتماعی در جریانسازی و جهتدهی افکار عمومی بودهایم. بدین سبب، میزان فعالیت مجریان شناختهشده صدا و سیما و مجریان شبکه بیبیسی فارسی در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲، همزمان با ثبتنام نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری ایران مورد مطالعه قرارگرفتهاست. میزان اثرگذاری فعالبت مجریان با شاخصهایی چون میزان مطالب منتشرشده مرتبط با انتخابات و نامزدهای ریاستجمهوری و بازخورد مخاطبان تحلیل شدهاست. یافتههای پژوهش نشان میدهد، با تفاوت قابل توجهی مجریان شبکه فارسی بیبیسی نسبت به مجریان صدا و سیما از فرصت رسانههای اجتماعی بهمنظور تنویر افکار عمومی بهره بردهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.