مقاله تحلیـل سیاستهای رسانهای در ایران (از برنامههای عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیـل سیاستهای رسانهای در ایران (از برنامههای عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیـل سیاستهای رسانهای در ایران (از برنامههای عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیـل سیاستهای رسانهای در ایران (از برنامههای عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیـل سیاستهای رسانهای در ایران (از برنامههای عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه :
تعداد صفحات :۳۸
مسئله اساسی این مقاله مطالعه تاریخیـ تحلیلی نحوه سیاستگذاری ارتباطی درباره جایگاه رسانههای جمعی بهویژه رادیو و تلویزیون در برنامههای گوناگون عمرانی و توسعه در ایران است. بهعبارت دیگر، هدف ما در این مقاله تحلیل ارتباط متقابل میان رسانهها و توسعه و نوع تلقی از رسانهها بهمنزله عامل یا شاخص توسعه بوده است.
سیاستهای ارتباطی جایگاه تعیینکنندهای در برنامههای توسعهای دارد؛ بهگونهای که تقریباً از زمان آغاز برنامههای مدرنیزاسیون در قالب پارادایم مسلط توسعه، و نوع نگاه و چشمداشت از فرایندهای ارتباطی و ابزارهای رسانههای جایگاه خاص و ممتازی را بهخود تخصیص داده بودند؛ که با مشاهده نتایج سیاستهای ارتباطی گوناگون و آشکارشدن نقاط ضعف و قوت آنها از آن زمان، راهبردهای ارتباطی نیز بهتبع آن برای حصول نتایج دچار تغییرات شدند. به همین دلیل تحلیل روند سیاستگذاری ارتباطی توسعهای در ایران حائز اهمیت است.
این مطالعه نشان خواهد داد که طی یک دوره زمانی پنجاه ساله راهبردهای ارتباطی چه روندی را طی کرده است؟ آیا این راهبردها پیوسته و هدفمند بودهاند و یا منقطع و فاقد رویکرد، منطق و چشمانداز مشخص؟ نتایج این تحلیل نشان میدهد که برنامههای عمرانی و توسعهای در ایران، فاقد رویکرد سیاستگذاری مشخص برای رسانههای جمعی رادیو و تلویزیون بوده است. درواقع، متأثر از شرایط سیاسی دیدگاهها تفاوت پیدا کردهاند. گرچه بهطور کلی نگاه از رسانه بهعنوان شاخص توسعه بهسوی رسانه بهمنزله عامل توسعه تغییر کرده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.