مقاله مطالعه تطبیقی مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی از دور کشورهای منتخب آسیایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه تطبیقی مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی از دور کشورهای منتخب آسیایی دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه تطبیقی مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی از دور کشورهای منتخب آسیایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تطبیقی مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی از دور کشورهای منتخب آسیایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه تطبیقی مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی از دور کشورهای منتخب آسیایی :
تعداد صفحات :۵۲
چکیده: هدف این پژوهش، شناسایی و مقایسه شباهتها و تفاوتهای دانشگاههای متولی آموزش از دور کشورهای شرق آسیا با دانشگاه پیام نور در زمینه (مأموریتها، چشماندازها، ویژگیهای کلی و نحوه پذیرش دانشجو) است. پژوهش حاضر مطالعهای اسنادی است که به روش تطبیقی-تحلیلی انجام شد. جامعه آماری همه دانشگاههای آموزش از دور کشورهای “ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران” است. از میان دانشگاههای این کشورها، دانشگاه باز ژاپن، دانشگاه باز چین، دانشگاه ایندیرا گاندی هند، دانشگاه علامه الاقبال پاکستان، دانشگاه ترباکا اندونزی و دانشگاه پیام نور به روش نمونهگیری هدفمند انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز پژوهش با مطالعه اسناد و مدارک و وبسایت رسمی دانشگاهها جمعآوری شد. نتایج نشان داد، دانشگاههای مورد مطالعه با ابتکار عمل خود تفاوتهای اساسی در نظام آموزشی خود ایجاد کردهاند و استفاده از تجربههای موفق این کشورها و بومیسازی آن در کشور ما میتواند سبب پیشرفت و کیفیت بهتر نظام آموزش از دور شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.