مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی زاهدان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی زاهدان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی زاهدان :

تعداد صفحات :۲۸

امروزه تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در راستای توسع اجتماعی- اقتصادی و موفقیت برنامه‌های آتی جوامع به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده است. تجاری‌سازی، بخش مهمی از فرایند نوآوری است و هیچ فنّاوری و محصولی بدون آن با موفقیت وارد بازار نمی‌شود. توجه به فراهم کردن بسترهای لازم برای عرض دانش و فنّاوری در جامعه منجر به رشد اقتصادی و فنّاورانه و فراهم آوردن منافع اقتصادی زیادی برای سازمان‌های مجری تجاری‌سازی خواهد شد. هدف از انجام این پژوهش، شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی در مؤسسات آموزش عالی زاهدان و همچنین ارائ راهکارهای مؤثر بر آن است. بر اساس نتایج به‌دست آمده، در مجموع چهارده عامل شناسایی شد که پس از رتبه‌بندی عوامل چهارده‌گانه، عامل حمایتی و پشتیبانی در بالاترین رتبه از نظر اهمیت و عامل آموزشی- پژوهشی، در پایین‌ترین درجه از نظر اهمیت رتبه‌بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.