مقاله بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان :

تعداد صفحات :۲۶

‌پژوهش حاضر با هدف بررسی برنامه درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی انجام گرفت. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد. جامعه آماری شامل اعضای هیأت علمی و دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه‌های اراک، علامه طباطبایی و تربیت معلم است. حجم نمونه مورد مطالعه ۲۱۷ نفر برآورد شد که به شیوه طبقه‌ای تصادفی از هر سه طبقه انتخاب گردید. به منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. یافته‌های پژوهش نشان داد که اهداف برنامه‌های درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد از نظر اکثر اعضای هیأت علمی و دانشجویان مناسب می‌باشد. همچنین اهداف برنامه‌های درسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد با دروس ارائه شده مربوط به آن (به استثنای هدف شناخت و کشف مسائل آموزشی با بر خی دروس) تناسب دارد. از بین دروس اصلی، دروسی نظیر سمینار در برنامه‌ریزی درسی و آموزشی، و از بین دروس اختیاری، دروسی مانند بهداشت عمومی، کلیات اقتصاد، انسان‌شناسی در اسلام از نظر اکثریت اعضای هیأت علمی و دانشجویان غیرضروری است. از نظر اکثر اعضای هیأت علمی و دانشجویان از بین دروس تخصصی دوره‌های کارشناسی ارشد دروسی مانند برنامه‌نویسی کامپیوتری برای آموزش، تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته، و فلسفه و آراء تربیتی غیرضروری می‌باشد. افزون بر این، اکثر اعضای هیأت علمی و دانشجویان، بازنگری و تجدید نظر در اهداف، عناوین و سرفصل‌های دروس و برنامه درسی رشته تکنولوژی آموزشی را لازم و ضروری می‌دانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.