مقاله ارزیابی کیفیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی کیفیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث :
تعداد صفحات :۲۵
هدف از پژوهش حاضر ارزیابی مطلوبیت طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث بود. که در آن عناصر طراحی دورههای الکترونیکی (محتوا، تعامل، بازخورد، طراحی میانجی، درگیری و فعالیت دانشجویان و سنجش و ارزشیابی) مورد ارزیابی قرار گرفت. نوع پژوهش ارزشیابی و از جامعه آماری دانشجویان و آموزشیاران دانشکده مجازی علوم حدیث تعداد ۲۰۲ دانشجو به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند؛ آموزشیاران دوره (۱۵نفر) سرشماری شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه محققساخته (با پایایی ضریب آلفای کرانباخ ۸۶/۰) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد: آموزشیاران بازخورد را مطلوب و دانشجویان نسبتاً مطلوب، هر دو گروه محتوا را مطلوب، تعامل، طراحی میانجی، فعالیت و درگیری دانشجویان و سنجش و ارزشیابی را در سطح نسبتاً مطلوب ارزیابی کردهاند. در کل طراحی آموزشی دورههای الکترونیکی در دانشکده مجازی علوم حدیث در سطح نسبتاً مطلوبی ارزیابی شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.