مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی :
تعداد صفحات :۵۹
هدف پژوهش حاضر مقاله ارزیابی درونی گروههای پژوهشی مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی است. این پژوهش، مطالعهای توصیفی از نوع ارزشیابی بوده و برحسب هدف نیز پژوهشی کاربردی است. جامعه آماری پژوهش شامل ۲۲ عضو هیئت علمی، ۱۶ کارشناس و یک مسئول کتابخانه است. با توجه به محدود بودن جامعه آماری از روش نمونهگیری سرشماری استفاده شد. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامههای محققساخته بود که روایی آن به تأیید صاحبنظران رسید. برای بررسی پایایی پرسشنامهها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد و این ضریب برای پرسشنامه اعضای هیئت علمی ۹۷/۰، کارشناسان ۹۶/۰، وضع موجود ۸۸/۰ و وضع مطلوب ۸۸/۰ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آماری توصیفی و آمار استنباطی (آزمون t نمونههای جفت شده) استفاده شد. یافتههای پژوهش بیانگر آن است که بین وضعیت موجود و مطلوب اهداف مؤسسه تفاوت معنیداری وجود دارد. همچنین برای ارزیابی عوامل درونداد مؤلفههای منابع مالی و تجهیزات؛ عوامل فرایند مؤلفههای مدیریت گروه، فعالیتهای برونگروهی و کارکردهای گروه و عوامل برونداد مؤلفههای بازده آموزشی، محصولات پژوهشی، خدمات اجتماعی و فعالیتهای اجرایی، بررسی شد. بر اساس یافتهها وضعیت کیفیت هر یک از عوامل در سطح نسبتا مطلوب قرار دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.