مقاله بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری رابطه برخی از سازههای مطالعه بینالمللی تیمز (۲۰۱۱) بر اساس جنسیت دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری رابطه برخی از سازههای مطالعه بینالمللی تیمز (۲۰۱۱) بر اساس جنسیت دانشآموزان دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری رابطه برخی از سازههای مطالعه بینالمللی تیمز (۲۰۱۱) بر اساس جنسیت دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری رابطه برخی از سازههای مطالعه بینالمللی تیمز (۲۰۱۱) بر اساس جنسیت دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری رابطه برخی از سازههای مطالعه بینالمللی تیمز (۲۰۱۱) بر اساس جنسیت دانشآموزان :
تعداد صفحات :۳۴
این مطالعه با هدف بررسی تغییرناپذیری اندازهگیری و ساختاری شش سازه عملکرد ریاضی، نگرش به ریاضی، تواناییهای اولیه ریاضی، مشارکت والدین، منابع آموزشی درون خانه و وضعیت اقتصادی-اجتماعی خانواده مطالعه تیمز ۲۰۱۱ در قالب یک مدل نظری انجام گرفت. شرکت کنندگان این مطالعه ۵۷۶۰ نفر از دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی بودند که در سال ۲۰۱۱ در مطالعه بینالمللی تیمز شرکت کرده بودند. نتایج نشان داد در گروه پسران، ارتباط بین متغیرهای مشاهده شده با متغیرهای نهفته برازش بهتری دارد. در قدرت روابط علت و معلولی نیز گروه پسران در اکثر موارد برازش بهتری را نسبت به گروه دختران از خود نشان دادند. در گروه پسران، نشانگرها پایایی بیشتری نسبت به گروه دختران داشتند. در ضرایب رگرسیون نیز بهجز پیشبینی توانایی اولیه ریاضی توسط منابع آموزشی درون خانه و پیشبینی نگرش به ریاضی توسط مشارکت والدین، در سایر موارد دقت روابط در گروه پسران بیشتر از گروه دختران بود. در پاسخگویی به همه سؤالها، دختران با سوگیری سیستماتیک بیشتری نسبت به پسران عمل کردهاند. در نتیجه میتوان گفت عملکرد ریاضی و متغیرهای تأثیرگذار بر آن، در دو گروه پسران و دختران معانی مختلفی داشته و با دقتهای متفاوتی اندازهگیری شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.