مقاله تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی در دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی در دوره ابتدایی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی در دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی در دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی در دوره ابتدایی :
تعداد صفحات :۳۴
هدف پژوهش حاضر، تبیین ویژگیهای ارزشیابی مطلوب برنامه درسی زبانآموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان بود. طرح پژوهش ترکیبی در هم تنیده بود. جامعه آماری در بخش کمی شامل همه معلمان شهر کرمان بود که از میان آنها ۳۵۰ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. در بخش کیفی نیز نمونه آماری شامل ۳۰ نفر از معلمان برتر استانی در دوره ابتدایی بود. ابزار پژوهش در بخش کمی، پرسشنامه محققساخته بود. در بخش کیفی نیز از مصاحبه غیرساختارمند برای جمعآوری دادهها استفاده شد. میزان پایایی پرسشنامه با استفاده از نرمافزار PLS و روش پایایی مرکب ۹۱/۰ و مقدار روایی همگرا ۵۲/۰ برآورد شد. عمدهترین نتایج پژوهش حاکی از آن بود که معلمان در ارزیابی یادگیریهای زبانی کودک بیشترین اولویت را به استفاده از آزمون عینی و کمترین اولویت را به آزمونهای استعداد و پیشرفت تحصیلی میدهند. همچنین، وقتگیر بودن فعالیتهای نوشتاری معلمان، مانند ثبت مشاهدات و مدیریت پوشه کار و تکمیل فرمهای ارزشیابی، از مهمترین علل ضعف ارزشیابی برنامه درسی زبانآموزی از دیدگاه معلمان بود. از سوی دیگر، کاهش اضطراب دانشآموزان در کلاس درس زبانآموزی و همچنین تعامل دانشآموزان با یکدیگر و با معلم در برنامه درسی زبانآموزی، به ترتیب بهعنوان مهمترین دلایل قوت ارزشیابی برنامه درسی زبانآموزی از دیدگاه معلمان بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.