مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی :
تعداد صفحات :۴۲
طرح ارزشیابی توصیفی بر ساحتهای مختلف تربیتی تأثیرات مهمی داشته است. هدف این تحقیق بررسی مقاله تجربههای معلمان مدارس ابتدایی از اجرای طرح ارزشیابی توصیفی و نوع تحقیق کیفی است. جامعه آماری شامل ۱۶۵۰ نفر از معلمان شهر سنندج بود که با نمونهگیری تئوریک تعداد ۲۲۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادهها با استفاده از مصاحبه گردآوری شد و به روش تحلیل زمینهای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که از نگاه معلمان در نظام ارزشیابی سنتی، نمره برای دانشآموزان همانند تقویتکنندهای مثبت عمل میکرد که در نظام کیفی به این مسئله توجهی نشده است. معلمان سه مشکل ابزارهای ارزشیابی توصیفی را شامل عدم دقت، وقتگیر بودن و نیاز به تمرین برای پر کردن فرمها دانستهاند (ابزارهای ارزشیابی). نامناسب بودن فضا و امکانات مدرسه برای اجرا و عملیاتی کردن طرح (جوّ کلاسی)، قرار گرفتن معلم در جایگاهی ضعیف در مقایسه با ارزشیابی سنتی (جایگاه معلم) و نیاز به تدارکات و همچنین تمهیداتی در جهت اجرای بهتر طرح (تدارکات) و سرانجام عدم توجیه و ناآگاهی والدین باعث سردرگمی و در پی آن ایجاد انتظارات نابجا در والدین شده است (نگاه والدین).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.