مقاله نقش واسطهای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش واسطهای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش واسطهای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش واسطهای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش واسطهای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی :
تعداد صفحات :۴۹
هدف این پژوهش بررسی نقش واسطهگری عزتنفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی است. بدین منظور از روش تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش دانشجویان نخبه ورزشی محصل است که در المپیادهای ورزشی دانشجویی کشور طی چهار سال اخیر (از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵) موفق به دریافت مدال شدهاند. با روش نمونهگیری طبقهای متناسب ۳۴۹ ورزشکار نخبه از این جامعه انتخاب شدند. برای سنجش متغیرها از پرسشنامه سرمایه اجتماعی مبارکی (۱۳۸۴)، عزتنفس روزنبرگ (۱۹۶۵) و مقیاس امید تحصیلی سهرابی و سامانی (۲۰۱۱) استفاده شده است. تجزیهوتحلیل آماری دادهها به کمک نرمافزار آماری ایموس صورت گرفته است. نتایج نشان داد که از بین مؤلفههای سرمایه اجتماعی، مؤلفههای مشارکت اجتماعی، حمایت اجتماعی و انسجام اجتماعی بهطور مستقیم منجر به افزایش امید تحصیلی میشوند. در بررسی آثار غیرمستقیم نیز مشخص شد که دو مؤلفه حمایت اجتماعی و روابط متقابل از طریق افزایش عزتنفس منجر به بالا رفتن امید تحصیلی میشوند. با محاسبه شاخصهای برازش مشخص شد که مدل پژوهش تطابق مناسبی با دادهها دارد. سرانجام، این نتایج در پرتو پیشینه به بحث گذاشته شده است و تلویحات نظری و کاربردی یافتهها ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.