مقاله ارزشیابی میزان توفیق برنامههای کارآفرینی و نقش آن در اشتغال مولد: مطالعه موردی درنظاممهارتآموزی رسمی در سطح پیش ازدانشگاه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزشیابی میزان توفیق برنامههای کارآفرینی و نقش آن در اشتغال مولد: مطالعه موردی درنظاممهارتآموزی رسمی در سطح پیش ازدانشگاه دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزشیابی میزان توفیق برنامههای کارآفرینی و نقش آن در اشتغال مولد: مطالعه موردی درنظاممهارتآموزی رسمی در سطح پیش ازدانشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی میزان توفیق برنامههای کارآفرینی و نقش آن در اشتغال مولد: مطالعه موردی درنظاممهارتآموزی رسمی در سطح پیش ازدانشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزشیابی میزان توفیق برنامههای کارآفرینی و نقش آن در اشتغال مولد: مطالعه موردی درنظاممهارتآموزی رسمی در سطح پیش ازدانشگاه :

تعداد صفحات :۳۶

چکیده مطالع حاضر، با هدف قضاوت در خصوص کیفیت برنامههای کـارآفرینی و نقـش آن در اشـتغال مولـد ، در سـه مرحله، میزان توفیق هنرستانهای دختران شهر تهران را به عنوان یکی از زیرمجموعههـای نظـام مهـارت آمـوزی رسمی در سطح پیش از دانشگاه، مورد ارزیابی قرار داده است. در مرحله «پیشارزشیابی»، نشـانگ رها و معیارهـای قضاوت در سطوح «نامطلوب، نسبتاًمطلوب و مطلوب» تدوین شد. در مرحل «ارزشیابی»، با استفاده از نشانگرهای تدوین شده، و تدوین ابزارهای مورد نیاز، دادهها از زیرجامعههای هنرجویان، هنرآموزان، مدیران، دانشآموختگـان و کارفرمایان گردآوری شد. نتایج نشان داد که میزان توفیق هنرستانهای دختران نواحی شمال و مرکز شهر تهـران در برنامههای کارآفرینی، در سطح «نامطلوب» و در هنرستانهای دختران نواحی جنوب، شرق و غرب شهر تهران در سطح «نسبتاً مطلوب» قرار دارد. به طور کلی و در مجموع کلی نواحی مورد بررسی، میزان توفیق هنرستانهـای دختران شهر تهران در برنامههای کارآفرینی، در سطح «نامطلوب» ارزشیابی شد. در مرحل «پسارزشیابی»، ضـمن استفاده از نتایج تحلیل محتوای سؤالات بازپاسخ پرسشنام دانشآموختگان و کارفرمایان و مصاحبه با هنرجویـان، هنرآموزان، و کارشناسان نظام مهارتآموزی، علل نتایج بدست آمده در مرحله ارزشیابی، مورد بحث قرار گرفته و راهکارهای بهبود، پیشنهاد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.