مقاله تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأملی تاریخی- جامعه شناختی در خواندن به مثابه امری پروبلماتیک :

تعداد صفحات :۱۷

زمینه: تامل نظری ما در این مقاله بر این گزاره اصلی بنیان نهاده شده است که «ناپروبلماتیک بودن» امر خواندن نسبتی مستقیم و هم افزا با بازی «شکل» و «زندگی» در جامعه ایرانی دارد. در حقیقت ادعای ما این است که در این جغرافیای فرهنگی و اجتماعی، واپس ماندگی زندگی از شکل، عامل و معلول فرادستی و همه‌گیری «خواندن تروماتیک[۱]» است. روش/مواد: روش ما تأمل تاریخی- پدیدارشناختی در واسازی و فهم امر خواندن، به‌مثابه برساختی تاریخی- جامعه شناختی است. یافته‌ها و نتایج: از نظر نویسندگان این مقاله، پروبلماتیک[۲] کردن امر «خواندن» به‌مثابه یک فکت فرهنگی، اجتماعی و تاریخی از یک طرف، در حقیقت به معنای تبدیل کردن آن به ابژه و موضوع تاملات فکری و نظری و نیز به معنای واسازیِ ساحت ناگشوده امر خواندن است و از طرف دیگر، جلوگیری از فروکاهیدن و فروغلتانیدن امر اجتماعیِ خواندن به امری سطحی، دم دستی، غیرتاریخی، تفننی، غیرکارکردی و زرد است. [۱] – Traumatic، آسیب زا [۲] – Problematic، مسأله‌مند و مشکل‌دار کردن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.