بررسی تاثیرگذاری طراحی مجتمع تجاری تفریحی رفاهی بر صنعت توریسم در منطقه آزاد ماکو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرگذاری طراحی مجتمع تجاری تفریحی رفاهی بر صنعت توریسم در منطقه آزاد ماکو دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرگذاری طراحی مجتمع تجاری تفریحی رفاهی بر صنعت توریسم در منطقه آزاد ماکو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرگذاری طراحی مجتمع تجاری تفریحی رفاهی بر صنعت توریسم در منطقه آزاد ماکو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرگذاری طراحی مجتمع تجاری تفریحی رفاهی بر صنعت توریسم در منطقه آزاد ماکو :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مجتمع های تجاری – تفریحی را می توان تبلور مشتری مداری بنامیم به نحوی که از زمان ورود مشتری تا زمان خروج او جز به راحتی و آسایش مشتری فکر نشده البته دستیابی به این آرامش به گونه ای طراحی شده که کمترین هزینه را داشته است. تغییر ماهیت تجاری فضاهای مراکز خرید و پاساژها از کارکرد صرف تجاری به مراکز تجاری – تفریحی و ایجاد فضاهایی برای اوقات فراغت و تفریح در این گونه مراکز از سالهای گذشته در کشورهای توسعه یافته رواج یافته، در چند سال اخیر نیز در کشور ما رایج شده است . از نگاهی دیگر دستیابی به مجتمع های تجاری و رفاهی گسترده و موفق مستلزم حرکت به سوی اقتصاد باز، بکارگیری استراتژی های خاص و مدبرانه به نیازها و خواسته های مراجعین با فراهم کردن زیرساخت های لازم و امکانات مختلف میسر است. در مجموع مراکز تجاری تفریحی مکان هایی هستند که توانمندی تجاری و خدماتی برای عموم در آن عرضه می گردد. این مراکز ضمن پاسخگویی به نیازهای همه جانبه مخاطبان، می تواند شرایط جذب توریست در منطقه را میسر کند. گردشگری پایدار در دنیای امروزی، رهیافت جامعی است که خواهان رشد بلند مدت صنعت گردشگری بدون آثار مخرب بر زیست بوم های طبیعی است. این مجتمع ها علی رغم تجارت با توجه به نیاز خانواده ها و افراد مراجعه کننده به جنبه های دیگر باید پاسخگو باشد مثلا وقتی خانوده جهت خرید وارد میشود هم بتواند خرید کند و هم اوقات فراغت وتفریح خود را در آن مجتمع انجام دهد مزیت این طرح به این خاطر است که چند فعالیت را باهم انجام می دهد. گردشگری مجموعه و منظومه ای متشکل گردشگر ،عرضه کنندگان کالا و خدمات، دولت و جامعه میزبان می باشد. که با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند هدف از گردشگری جذب و جلب توریست است. پیش بینی و احداث فضاهای مثل، رستوران و مراکز خرید مدرن مطابق با استاندارد های روز دنیا می تواند در جذب گردشگر در کنار فضاهای فرهنگی و تاریخی بسیار مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.