مقاله مدیریت نوین اطلاعات، چالش فراروی سازمانهای تولیدی کوچک در ورود به بازارهای رقابتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت نوین اطلاعات، چالش فراروی سازمانهای تولیدی کوچک در ورود به بازارهای رقابتی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت نوین اطلاعات، چالش فراروی سازمانهای تولیدی کوچک در ورود به بازارهای رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت نوین اطلاعات، چالش فراروی سازمانهای تولیدی کوچک در ورود به بازارهای رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت نوین اطلاعات، چالش فراروی سازمانهای تولیدی کوچک در ورود به بازارهای رقابتی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

نگاهی گذرا به روند تکمیل و پیشرفت سازمانهای تولیدی کوچک و متوسط در ایران نشان می دهد، بسیاری این سازمانها توسط سرمایه گذاران و کارفرمایانی مدیریت می گردند که یا عمده فروشان و وارد کنندگان اولیه و با سابقه کالاهایی بوده اند که اکنون به تولید آن مبادرت می نمایند و یا کارگاه های کوچکی بوده اند که با توجه به نیاز بازار و بر اساس انتقال دانش فنی و یا تولید تحت لیسانس به تولید کنندگان آن کالا تبدیل شده اند.
این سازمانها در فرایند تبدیل به سازمانهای تولیدی کوچک و متوسط با افزایش حجم اطلاعات سازمانی مواجه اند. این مقاله به تاثیرات این موضوع بر فرایند سازمانی و روشهای اصلاحی موثر اشاره می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.