مقاله تعیین تجربی رژیم احتراقی مخلوط همگن در یک موتور اشتعال تراکمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین تجربی رژیم احتراقی مخلوط همگن در یک موتور اشتعال تراکمی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین تجربی رژیم احتراقی مخلوط همگن در یک موتور اشتعال تراکمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین تجربی رژیم احتراقی مخلوط همگن در یک موتور اشتعال تراکمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین تجربی رژیم احتراقی مخلوط همگن در یک موتور اشتعال تراکمی :
تعداد صفحات :۲۱
احتراق اشتعال تراکمی بار همگن، مفهوم احتراقی مفیدی از نظر بازدهی و میزان آلایندهها برای موتورهای درونسوز است. لیکن بازه کارکردی محدود این راهبرد احتراقی سبب شده است که استفاده کاربردی از آن در موتورها تاکنون موفق نبوده باشد. یکی از روشهای کاربردی نمودن آن در موتورها این است که با دیگر انواع احتراق مشابه، همچون احتراق دیزلی و احتراق پیشآمیخته جزئی ترکیب گردد و هر راهبرد در بازه کارکردی بهینه خود ایفای نقش نماید.در این مطالعه با بررسی مشخصات عملکردی و آلایندگی حاصل از نتایج آزمون بر روی یک موتور، شرایط گذر از رژیم احتراق پیشآمیخته جزئی به احتراق اشتعال تراکمی مخلوط همگن بازتعریف میگردد. اساس این شناسایی بر این اصل استوار است که در شرایط اشتعال تراکمی مخلوط همگن با پاشش مستقیم سوخت به درون محفظه احتراق، چینهبندی حاصل از زمانبندی سوختپاشی، پارامتری با اثرگذاری چشمگیر نیست. نتایج نشان میدهند که در شرایطی که پاشش سوخت بسیار زود اتفاق میافتد (تکمیل کل فرآیند سوختپاشی پیش از ۶۰ درجه زاویه لنگ قبل از نقطه مرگ بالا) رژیم احتراقی حاصله اشتعال تراکمی مخلوط همگن است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.