مقاله الگوی نظری عملکرد طرح های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز مبتنی بر قابلیتهای مدیریت طرح


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله الگوی نظری عملکرد طرح های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز مبتنی بر قابلیتهای مدیریت طرح دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی نظری عملکرد طرح های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز مبتنی بر قابلیتهای مدیریت طرح  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی نظری عملکرد طرح های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز مبتنی بر قابلیتهای مدیریت طرح،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی نظری عملکرد طرح های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز مبتنی بر قابلیتهای مدیریت طرح :

تعداد صفحات :۳۴

مقال حاضر، به ارایه مدل نظری برای شناسایی قابلیت­های مدیریت طرح و بررسی اثر آنها بر عملکرد طرح­های توسعه محصول جدید در فضای نوآوری باز می­پردازد. سازمان هایی که راهبرد نوآوری باز برای توسعه محصولات جدید خود انتخاب می نمایند، نیاز دارند که قابلیت­های جدیدی را در سطح طرح، پروژه و سازمان مادر ایجاد و یا قابلیت­هایی را تقویت کنند تا بتوانند در این فضای جدید موفق باشند. با ایجاد یا توسعه این قابلیت­ها، می­توان از طریق استفاده از ظرفیت­های شبکه خارج از سازمان و توانمندی­ها و فن­آوری­های موجود در بازار، عملکرد بهتری در مدیریت طرح­های توسعه محصول جدید داشت. بدون توجه به این قابلیت­ها ممکن است عملکرد و موفقیت کمتری را در سازمان شاهد باشیم. در این مقاله با استفاده از روش نظریه داده بنیاد، قابلیت­های مورد نیاز در سطح طرح و سازمان مادر برای توسعه محصولات جدید در فضای نوآوری باز شناسایی گردید. با مطالع چهار طرح نسبتاً موفق و از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته و تجزیه و تحلیل داده­ها، این قابلیت­ها شناسایی و در قالب یک مدل نظری ارایه شد. هشت قابلیت شناسایی شده، به­عنوان مهم­ترین قابلیت­های موثر بر موفقیت عملکرد طرح­های توسع محصول جدید عبارت­اند از: مدیریت یکپارچگی و تغییرات؛ شکست، تعریف و تحویل­گیری کار؛ مدیریت دانش و فن­آوری؛ تدوین استراتژی مناسب همکاری و برون­سپاری؛ مدیریت قرارداد و دعاوی؛ مدیریت شبکه؛ بودجه­بندی و تامین به­موقع منابع مالی و مدیریت ارتباطات. این قابلیت­ها مکمل قابلیت­های عمومی مورد نیاز برای مدیریت طرح­های توسعه‌ی محصول جدید بوده و بایستی در فضای نوآوری باز، توسعه و تقویت شوند. همچنین، عواملی مانند مدیریت شبکه، سازماندهی و معماری مناسب، انعطاف در آئین­نامه­ها و الزامات حقوقی و بازرگانی، صندوق­های حمایتی از پیمان­کاران، مدیریت فن­آوری، سیستم­های نگه­داشت منابع انسانی، دانش فنی و فرهنگ سازمانی باز در سطح سازمان باز برای افزایش موفقیت طرح های توسعه محصول جدید شناسایی گردید. در نهایت، یک مدل نظری بر مبنای داده­های جمع­آوری شده و تحلیل­های انجام شده، ارایه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.