مقاله تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر ۱۲-۷ سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر ۱۲-۷ سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر ۱۲-۷ سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر ۱۲-۷ سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر کتاب درمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر ۱۲-۷ سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۹

هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر کتاب‌درمانی بر مهارت‌های اجتماعی دختران و پسران ۱۲-۷ سال اعضای فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام گرفته است. روش:این مطالعه از نوع پژوهش‌های کاربردی است و به روش تجربی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل انجام شده است. ۶۰ عضو فعال کتابخانه با به‌کارگیری روش نمونه‌گیری غیرتصادفی هدفمند، انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه مهارت‌های اجتماعی «گرشام و الیوت» (1999) بود. جلسات کتاب‌درمانی بر روی گروه آزمایش به مدت ۱۴ جلسه ۴۵ دقیقه‌ای، دو بار در هفته اجرا شد. یافته‌ها: نتایج حاصل به وسیله آزمون t مستقل بررسی شد و یافته‌های حاصل در سطح معناداری (۰.۰۵ p<) نشان داد که کتاب‌درمانی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان به طور کلی و در ابعاد همکاری، همدلی، خویشتن‏داری و ابراز وجود مؤثر بوده و بین میزان تأثیر این جلسات بر مهارت‏های اجتماعی دختران و پسران، تفاوت معناداری وجود نداشته است. نتیجه‌گیری: با توجه به یافته‌های پژوهش، می‌توان از جلسات کتاب‌درمانی به عنوان روش ارتقای سطح ابعاد مختلف مهارت‌های اجتماعی کودکان بهره گرفت و آن را در مراکز مختلف مانند مدارس، مراکز پیش‌دبستانی، مهدهای کودک، کانون پرورش فکری و … به کار برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.