مقاله تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان :
تعداد صفحات :۳۳
هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی وضعیت تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکهای ایران بر عملکرد مشتریان است که در این مقاله، منظور وفاداری و تبلیغات توصیهای الکترونیکی بازدیدکنندگان خواهد بود.
روش: روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مراجعان و مشتریان بانک های دولتی شهرستان ارومیه بودند که حداقل سابقه یک بار استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی تحت وب بانکها را با حساب شخصی خود داشتند. با توجه به جدول مورگان و جامعه ۳۵۰۰ نفری مشتریان بانک ها که داری حساب شخصی برای کار با سامانه های تحت وب بانک ها بودند، نمونه ۳۴۳ نفری به صورت نمونهگیری طبقهای در دسترس انتخاب شد. ابزار اندازهگیری پرسش نامه بود. در نهایت با استفاده از مدل معادلات ساختاری و نرمافزار SPSS فرضیهها بررسی شد.
یافتهها: یافتهها نشان داد کیفیت طراحی وبسایتها بر لذت بردن مشتریان از وبسایتها، کیفیت درک شده اطلاعات اثر مستقیم و معناداری بر رضایت، اعتماد وفاداری و همچنین تبلیغات توصیهای الکترونیکی، اثر غیرمستقیم و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.