مقاله بررسی اثر بخشی هوشمندی رقابتی در بهبود فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی براساس جغرافیای منطقه‌ای (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی اثر بخشی هوشمندی رقابتی در بهبود فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی براساس جغرافیای منطقه‌ای (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی هوشمندی رقابتی در بهبود فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی براساس جغرافیای منطقه‌ای (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی هوشمندی رقابتی در بهبود فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی براساس جغرافیای منطقه‌ای (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی هوشمندی رقابتی در بهبود فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی براساس جغرافیای منطقه‌ای (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان) :

تعداد صفحات :۳۴

امروزه توسعه و تاثیر روز افزون مباحث مدیریتی، بویژه اثربخشی برخورداری از انواع هوشمندی در سازمان‌ها، منجر به تحولات بنیادین در برنامه‌های استراتژیک سازمان‌ها شده است. در این پژوهش تلاش بر آن است که به بررسی میزان برخورداری از هوشمندی رقابتی در فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی (مطالعه موردی هواپیمایی ماهان) و اثربخشی آن در فروش بلیط پرداخته شود. این پژوهش جز پژوهشهای توصیفی، پیمایشی بوده و پرسشنامه پژوهشگر ساخته بوده و الفای کرانباخ برای دو بخش پرسشنامه ۰. ۸۸۰ و ۰. ۷۸۴ به دست آمده است. در این پژوهش با بهره گرفتن از آزمونهایی از جمله، آزمون تک نمونه‌ای t، فریدمن، تحلیل عاملی و ضریب همبستگی پیرسون به آزمون فرضیه‌ها پرداخته شده است. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که ارتباطی مثبت بین بهره مندی از هوشمندی رقابتی و افزایش فروش بلیط شرکت هواپیمایی ماهان وجود دارد. همچنین با توجه به نتایج حاصل از آزمون‌های انجام شده، مشتری مداری، بکارگیری فناوری‌های روز دنیا و مقولات اجتماعی(بخشی از هوشمندی استراتژیک و اجتماعی) بیشترین تاثیر را در افزایش فروش بلیط دارند. در عین حال، عوامل منابع انسانی و انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه کم اهمیت ترین عوامل اثر گذاری بر فروش بلیط در شرکت هواپیمایی ماهان هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.