مقاله توسعه ی مدل نرخ تصادفات ترافیکی بر اساس رابطه ی سرعت، چگالی و جریان ترافیک در راه های دو طرفه (مطالعه موردی: محور رشت- رودسر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه ی مدل نرخ تصادفات ترافیکی بر اساس رابطه ی سرعت، چگالی و جریان ترافیک در راه های دو طرفه (مطالعه موردی: محور رشت- رودسر) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه ی مدل نرخ تصادفات ترافیکی بر اساس رابطه ی سرعت، چگالی و جریان ترافیک در راه های دو طرفه (مطالعه موردی: محور رشت- رودسر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه ی مدل نرخ تصادفات ترافیکی بر اساس رابطه ی سرعت، چگالی و جریان ترافیک در راه های دو طرفه (مطالعه موردی: محور رشت- رودسر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه ی مدل نرخ تصادفات ترافیکی بر اساس رابطه ی سرعت، چگالی و جریان ترافیک در راه های دو طرفه (مطالعه موردی: محور رشت- رودسر) :
تعداد صفحات :۲۱
تحلیل تصادفات ترافیکی، از نقطه نظر فنی و ایمنی، شامل بررسی نرخ و شدت رخداد آن می باشد. در مقاله ی حاضر، اثرگذاری پارامترهای ترافیکی شامل سرعت و حجم وسایل نقیله بر تصادفات، مورد تحلیل قرار گرفته است. محور پر تصادف رشت – رودسر به منظور توسعه ی رابطه ی نرخ تصادفات به عنوان مرجع با پارامترهای جریان، چگالی و سرعت وسیله نقلیه مورد ارزیابی آماری قرار گرفته و اعتبار سنجی مدل، با استفاده از تحلیل تصادفات در محور بیرجند- قائن به عنوان محور مشابه از لحاظ مشخصات هندسی و آمار تصادفات، بررسی شده است. مدل سازی به روش رگرسیون غیرخطی و چند متغیره انجام شده و نتایج پژوهش نشان می دهد که برازنده ترین مدل از یک تابع نمایی پیروی می نماید. مدل نهایی ، منحنی حجم – سرعت را به صورت یک منحنی s شکل نشان می دهد و نشانگر رابطه ی عکس نرخ تصادفات و سرعت با ضریب ۲۵/۰ و رابطه ی مستقیم نرخ تصادفات با حجم تردد با ضریب ۰۰۰۵/۰ میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.