مقاله سیاستگذاری کیفیت در رسانه های صوتی-تصویری؛نمونه موردی صداوسیما


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سیاستگذاری کیفیت در رسانه های صوتی-تصویری؛نمونه موردی صداوسیما دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیاستگذاری کیفیت در رسانه های صوتی-تصویری؛نمونه موردی صداوسیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیاستگذاری کیفیت در رسانه های صوتی-تصویری؛نمونه موردی صداوسیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیاستگذاری کیفیت در رسانه های صوتی-تصویری؛نمونه موردی صداوسیما :

تعداد صفحات :۵۵

رسانه‌ها باخبر متولد می‌شوند ودرتلاش‌اند تا به وظیفه خود در انعکاس رویدادها و واقعیت‌های جهان عمل کنند. اما در جهان کنونی بسیاری از رسانه‌ها و به‌خصوص رسانه‌های غربی ازطریق مقوله‌بندی پدیده‌ها ورویدادها به آنها معنایی خاص می‌بخشند. درواقع رسانه‌های غربی با تصویری پیش‌ساخته به مشاهده رویدادهای موردعلاقه خود در ارتباط با کشورها و به‌ویژه کشورهای جهان سوم ودر‌حال توسعه می‌پردازند. فرایند گردآوری، گزینش وانتشار اخبار توسط آنها فرایندی القایی و آمیخته به ساختاری غیرواقعی است که گاهی بازتابی از حقیقت نیز در آن وجود دارد. آنچه را که رسانه‌های غرب علیه ایران مورد توجه قرار داده‌اند می‌توان در دو مقوله انگاره‌سازی و جنگ‌نرم بررسی کرد. در انگاره‌سازی فضایی ساختگی علیه ایران پدید آورده می‌شود. انگاره، تصویری غیرواقعی از واقعیت است که به مخاطب ارائه می‌شود. البته این تصویر شباهت‌هایی هم به واقعیت دارد. امیرالمومنین علی(ع) حدیثی دارند مبنی بر اینکه شبیه‌ترین چیزها به حق، باطل است. در این‌خصوص می‌توان به تصویری که از طالبان توسط رسانه‌های غربی به‌عنوان اسلام ارائه شده است اشاره کرد؛ تصویری که به هیچ وجه با واقعیت انطباق ندارد و این‌گروه تروریستی نمی‌تواند نشان ‌دهنده اسلام واقعی باشد. از طریق جنگ‌نرم نیز که سازوکارِ آن اقدامات رسانه‌ای است به ایجاد تزلزل در باورهای مخاطبان پرداخته می‌شود. این مقاله گفتمان‌سازی رسانه‌های غربی علیه ایران را مورد واکاوی قرار داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.