مقاله تحلیل فرایند احتراق در محفظه موتور زم استیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل فرایند احتراق در محفظه موتور زم استیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل فرایند احتراق در محفظه موتور زم استیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل فرایند احتراق در محفظه موتور زم استیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل فرایند احتراق در محفظه موتور زم استیک :
تعداد صفحات :۱۷
در طراحی موتور سوخت مایع بهدلیل دمای بالای احتراق و نرخ بالای انتقال از گازهای داغ به دیوار محفظه، خنککاری محفظه رانش اهمیت بسیار بالایی دارد. در طراحی خنککاری محفظه رانش، انتخاب روش مناسب، طراحی مجاری خنککاری و مباحث مرتبط با محفظه رانش دو جداره و استفاده از پوششهای حرارتی اهمیت بسیار زیادی دارد. در دیواره محفظه احتراق و نازل موتور پیشران مایع لازم است یک سیستم خنککاری بهمنظور جلوگیری از شکست مقاومت بدنه موتور استفاده شود. در خنککاری به روش بازیابی سیال مبرد (معمولاً سوخت) از میان کانالهایی که برای آن در بدنه موتور تعبیه شده است، عبور میکند و دمای بدنه موتور را کاهش میدهد. مدلسازی و تحلیل جریان سیال کانال خنککننده در موتور پیشران مایع بهدلیل شار حرارتی بالا یکی از مهمترین و چالشیترین موضوع در زمینه این نوع موتورهاست. در این مقاله، فرایند احتراق با استفاده از روش دینامیک سیالات محاسباتی مورد بررسی قرار گرفت. برای این کار ابتدا مطالعه روی کارهای مشابه منتشر شده در این زمینه انجام شد. سپس، معادلات موجود و لازم برای شبیهسازی این فرایند استخراج شد. در نهایت با استفاده از روش عددی انتخاب شده برای حل احتراق، شبیهسازی برای هندسه موجود در دبیهای مختلف انجام شد که نتایج قابل قبولی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.