مقاله عوامل موثر بر نوآوری در بنگاه های موچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل موثر بر نوآوری در بنگاه های موچک و متوسط دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل موثر بر نوآوری در بنگاه های موچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر نوآوری در بنگاه های موچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر نوآوری در بنگاه های موچک و متوسط :
تعداد صفحات :۲۶
در پژوهش حاضر سعی شده عوامل مؤثر بر نوآوری بنگاههای کوچک و متوسط بررسی شود. این تحقیق از آن نظر مورد توجه است که با شناسایی عوامل مؤثر بر نوآوری میتوان سیاستگذاری مناسب در جهت بهبود نوآوری در بنگاههای کوچک و متوسط را جهت بخشد. برای این منظور، پس از مرور ادبیات و دستهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دو گروه «عوامل درونی» و «عوامل محیطی» و تأیید این مدل از طریق مصاحبه با خبرگان حوزه نوآوری، مدل پژوهش از طریق روش معادلات ساختاری و تحلیل مسیر، مورد آزمون قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق را مدیران عالی و مشاوران شرکت های کوچک و متوسط مستقر در پارک های علم و فناوری تشکیل می دهند. همچنین پژوهش حاضر بر مبنای هدف کاربردی و برحسب روش توصیفی از نوع پیمایشی انجام شده است و هدف آن در درجه اول شناسایی عوامل مؤثر بر نوآوری فناورانه شرکتهای کوچک و متوسط و در درجه دوم، اولویتبندی این عوامل است. نتایج این پژوهش نشان مى دهد که بین «عوامل درونبنگاهی» سرمایه انسانی، سیستم ارزیابی عملکرد، استراتژی سازمان، فعالیتهای تحقیق و توسعه داخلی، فرهنگ سازمانی، سیستم مدیریت دانش و در بین «عوامل محیطی بنگاه» وجود خوشههای قوی و تخصصی، همکاری با مشتریان و عرضهکنندگان، ارتباط با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری و نهادهای تأمین مالی خطرپذیر بیشترین تأثیر را بر نوآوری فناورانه بنگاههای کوچک و متوسط میگذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.