مقاله کاهش نویز در ماشین سوئیچ رلوکتانس با تغییر ساختار هندسی ماشین به کمک روش طراحی آزمایشها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاهش نویز در ماشین سوئیچ رلوکتانس با تغییر ساختار هندسی ماشین به کمک روش طراحی آزمایشها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش نویز در ماشین سوئیچ رلوکتانس با تغییر ساختار هندسی ماشین به کمک روش طراحی آزمایشها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش نویز در ماشین سوئیچ رلوکتانس با تغییر ساختار هندسی ماشین به کمک روش طراحی آزمایشها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاهش نویز در ماشین سوئیچ رلوکتانس با تغییر ساختار هندسی ماشین به کمک روش طراحی آزمایشها :
تعداد صفحات :۱۳
در مقاله حاضر، روندی برای بهینهسازی شکل استاتور موتور سوئیچ رلوکتانس بهمنظور کاهش ارتعاش و نویز صوتی در این موتور معرفی شده است. نیروی شعاعی اعمالشده بر روی قطب استاتور سبب جابهجایی استاتور و ارتعاش ماشین و باعث تولید نویز صوتی میشود. با استفاده از نرمافزار المان محدود ANSYS، الگوی شبیهسازی برای موتور سوئیچ رلوکتانس معرفی شده است که در آن با انجام تحلیلهای الکترومغناطیسی و مودال نیروی شعاعی لحظهای وارد بر قطب استاتور و فرکانسهای طبیعی استاتور با دقت زیادی پیشبینی میشوند. با اعمال الگوی شبیهسازی ایجادشده به یک موتور سوئیچ رلوکتانس ۴/۶، نتایج شبیهسازی، ارائه و برای اطمینان از صحت نتایج با دادههای اندازهگیری مقایسه شدهاند. همچنین، برای کاهش نویز موتور مزبور سوئیچ رلوکتانس، یک ساختار متفاوت برای استاتور پیشنهاد شده است و پارامترهای طراحی بهینه موتور به کمک الگوی شبیهسازی ایجادشده و الگوریتمهای مختلف مطرح در روش طراحی آزمایشها تعیین شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.