مقاله مدل تحلیلی برنامهریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی در کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل تحلیلی برنامهریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی در کشور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل تحلیلی برنامهریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی در کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل تحلیلی برنامهریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی در کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل تحلیلی برنامهریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی در کشور :
تعداد صفحات :۲۴
امروزه با توجه به گسترش و رشد فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی در ایران و جهانو به تبع آن لزوم جابجایی سریع مردم، کالا و خدمات در نتیجه افزایش روز افزون تقاضا، بخش حمل و نقل هوایی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر ساخته است. از طرفی، ایجاد و گسترش فرودگاهها نیز نیازمند فضای قابل توجهی در مجاورت شهرها بوده که این امر مستلزم برنامه ریزی و سرمایهگذاری مناسب میباشد. در عین حال تولید سفرهای هوایی از طریق فرودگاههای مختلف متاثر از عوامل گوناگون خواهد بود. این مقاله با استناد به دادههای آماری در خصوص تعداد مسافر ورودی و خروجی جابجا شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی طی سالهای ۱۳۸۴- ۱۳۸۰ به طور ماهیانه از فرودگاه اصفهان، توریستهای وارد شده به مهمانخانههای اصفهان طی سالهای فوق، رتبه بندی استانهای کشور بر اساس فعالیتهای اقتصادی و صنعتی و جایگاه اصفهان دراین رتبه بندی، وجود نقاط حادثه خیز جادهای که به استان اصفهان ختم می شوند و مسافت بین اصفهان و سایر شهرهایی که از این مبدا به آنها پرواز صورت می گیرد و غیره، به تجزیه و تحلیل آماری یافتهها با استفاده از روشهای آماری رگرسیون خطی، تحلیل واریانس، سریهای زمانی و مدل جاذبه پرداخته است. هدف اصلی در این مقاله پاسخ به این سوال مهم بوده که چه عواملی در تولید سفرهای هوایی به فرودگاه اصفهان تاثیرگذار و موثر بوده است؟ برای یافتن پاسخ، مدلهای تحلیلی برنامه ریزی تولید سفر و حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یافتهها با مدل جاذبه برای فرودگاه اصفهان، بیانگر آن است که تاثیر عامل فاصله در تولید سفرهای هوایی نسبت به سایر عناصر تاثیرگذار حدود است. همچنین نتایج حاصل از تحلیل مدل واریانس، در خصوص تولید سفرهای هوایی فرودگاه اصفهان و در پیش بینی کلی مدل رگرسیون خطی بر اساس سالهای گذشته، مشخص گردید که عوامل اقتصادی، فعالیت صنعتی و جذب توریست مقصد، بیشترین تاثیر را در تولید سفر هوایی به این شهر داشته اند. نهایتاً در پیش بینی حجم مسافر فرودگاه اصفهان تا افق زمانی۱۳۹۰ مشخص گردید که حمل و نقل هوایی از طریق فرودگاه اصفهان در مسیرهای اصلی سیر صعودی و در سایر موارد سیر نزولی خواهد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.