مقاله اولویتبندی و تحلیل تعامل میان عوامل مؤثر بر موفقیت پروژههای توسعه محصولات جدید از طریق روشهای ISM وDEMATEL
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اولویتبندی و تحلیل تعامل میان عوامل مؤثر بر موفقیت پروژههای توسعه محصولات جدید از طریق روشهای ISM وDEMATEL دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اولویتبندی و تحلیل تعامل میان عوامل مؤثر بر موفقیت پروژههای توسعه محصولات جدید از طریق روشهای ISM وDEMATEL کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویتبندی و تحلیل تعامل میان عوامل مؤثر بر موفقیت پروژههای توسعه محصولات جدید از طریق روشهای ISM وDEMATEL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اولویتبندی و تحلیل تعامل میان عوامل مؤثر بر موفقیت پروژههای توسعه محصولات جدید از طریق روشهای ISM وDEMATEL :
تعداد صفحات :۳۳
شرکتهای تولید کننده برای تضمین بقای خود در بازار رقابتی و طی کردن مسیر رشد و توسعه، ناگزیر به طراحی، ساخت و ارائه محصولات جدیدی به مشتریان و بازار هستند. از طرف دیگر، توسعه محصولات جدید (NPD) ، فرایندی کاملا پیچیده است و موفقیت آن تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. هدف این پژوهش، شناسایی، اولویتبندی و تعیین شدت تعاملات بین این عوامل به صورت کمّی است. در این پژوهش ۹ عامل که تعداد زیادی از صاحبنظران به آنها اشاره کردهاند، تحلیل شدهاند. برای نظرسنجی از نظرهای ۱۲ نفر از خبرگان صنعت و دانشگاه استفاده شده است. روش به کار رفته برای اولویت بندی عوامل، مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) است و برای تحلیل کمّی روابط و تعامل میان عوامل از روش DEMATEL استفاده شده است. در این پژوهش، عواملی چون: “حمایت سازمانی و مدیریت ارشد”، “قابلیتهای فناورانه” و “پاداش دهی به اعضای تیم” به عنوان عوامل اثرگذار و علت شناسایی شدهاند و عواملی چون: “راهبردهای توسعه محصولات جدید”، “نوآوری محوری” و “کیفیت فرایند” به عنوان عوامل اثرپذیر و معلول شناسایی شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.