مقاله از فنیگرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت در نظریه برنامه درسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله از فنیگرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت در نظریه برنامه درسی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله از فنیگرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت در نظریه برنامه درسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله از فنیگرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت در نظریه برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله از فنیگرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت در نظریه برنامه درسی :
تعداد صفحات :۳۲
موضوع این مقاله چندگانگی مفهومی در نظریه نظریه برنامهدرسی برنامه درسی است. . بهمنظور بر ای واکاوی موضوع، ابتدا جایگاه نظریه نظریه برنامهدرسی برنامه درسی در حوزههای دیگر تبیین و سپس ویژگیها و ساختار نظریه و نظریهپردازی برنامهبرنامه درسی ارائه گردیده شده و تعاریف گوناگون آن بررسی شده است. . پس از تبیین ماهیت تعدد و تکثر نظریه نظریه برنامه هدرسی و دلایل آن، استدلال این است گردیده که نوعی تقلیل در مفهوم نظریه برنامهدرسینظریه برنامه درسی و نظریهپردازی و همچنین انگاشت برنامهدرسی برنامه درسی بهعنوان در جایگاه یک برساخته برساخته همتافته، باعث کثرت در نظریههای برنامه هدرسی شده است؛، بهگونهای که به تولید طیف گستردهای از آنچه را «نظریه» ناممینامند انجامیده استیده میشود انجامیده که از یک سو به رویکردهای کنترلمحور و علمی در اردوی فنیگرایان و از دیگر سو به نظرگاههای رهاسازمحور، استعاره و تمثیل در جمع نومفهومیسازان میرسد. در پایان با ارائه ارائه مصادیقی ازکاهشگرایی مفهومی و پیچیدگی در حوزه، نتیجهگیری شده است که تقلیل مفهوم و کاهش پیچیدگی از یک سو و گرامیداشت و تجلیل این پیچیدگی از سوی دیگر، زمینه را برای زایش نظری و پویایی در برنامهدرسی برنامه درسی فراهم آورده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.