مقاله بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار» دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار» :
تعداد صفحات :۳۸
هدف این پژوهش بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین»بر عمکرد تحصیلی دانشجویان در درس آمار است که از نوع پژوهشهای شبهتجربی است. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دختر دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴- ۹۳ است؛ روش نمونهگیری نیزتصادفی است.دادهها با روش آماری تحلیل کوواریانس بررسی شدهاند. برای انجام پژوهش، تعداد ۳۰ نفر از دانشجویان دختر دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی به صورت تصادفی انتخاب و به دو گروه ۱۵ نفری تقسیم شدهاند. آزمودنیها در گروه اول با روش سخنرانی و در گروه دوم با روش فعال آموزش دیدهاند. برای گردآوری اطلاعات و اندازهگیری سطح یادگیری دانشجویان در درس آمار، نخست از هر دو گروه پیشآزمون و در پایان آموزش از آنان پسآزمون گرفته شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که بین میانگین نمرات گروهها تفاوت معنیداری هست. درواقع با توجه به اینکه میانگین گروه دوم از گروه اول بیشتر است، آموزش بهروش فعال بر عملکرد تحصیلی دانشجویان در درس آمار تأثیر مثبت داشته و توانسته است عملکرد تحصیلی آنان را افزایش دهد و باعث بهبود یادگیری آنان شود (۰۰۱/0P=). بنابراین پیشنهاد میشود در کلاسهای درس آمار در دانشگاهها از روش فعالیت و تمرین برای آموزش مباحث آماری استفاده شود؛ زیرا استفاده از این روش باعث حفظ مطالب درس آمار در ذهن دانشجویان و تثبیت یادگیری در فراگیران میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.