مقاله تحلیل رابطه بین مصرف رسانهای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل رابطه بین مصرف رسانهای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل رابطه بین مصرف رسانهای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رابطه بین مصرف رسانهای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل رابطه بین مصرف رسانهای و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان :
تعداد صفحات :۲۷
تحقیق حاضر به بررسی اعتماد اجتماعی و مصرف رسانهای به عنوان یکی از عوامل مؤثر بر آن در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان میپردازد. اعتماد اجتماعی یکی از مهمترین مؤلفههای سرمایه اجتماعی و توسعه اجتماعی به شمار میرود. ویژگیهای تاریخی و اجتماعی جامعه مورد بررسی و نیز وجود خرده فرهنگهای مختلف که از جمله نتایج آن خاصگرایی و کاهش اعتماد اجتماعی به غریبههاست، مطالعه اعتماد اجتماعی در این جامعه را به یکی از مهمترین پیش شرطهای شناخت این جامعه به منظور فراهمسازی شرایط توسعه اجتماعی آن بدل ساخته است. در پژوهش حاضر، اعتماد اجتماعی در ابعاد اعتماد بنیادین، اعتماد بینافردی، اعتماد تعمیم یافته، اعتماد سیاسی و مصرف رسانهای در ابعاد مصرف رسانههای چاپی، دیداری- شنیداری و الکترونیک سنجش شده است. نتایج این پژوهش نشان میدهد که بین مصرف رسانهای و ابعاد اعتماد اجتماعی همبستگی مثبت وجود دارد؛ بهطوریکه نتایج مقدار همبستگی چندگانه ( R ) رسانه های ارتباط جمعی با اعتماد اجتماعی کل ۷۴/۰در سطح معنیداری ۰۵/۰ p< را نشان میدهد. یافتههای تحقیق نشان میدهد که بین متغیرهای اعتماد بنیادین، بینافردی و تعمیمیافته با رسانههای الکترونیک رابطه معناداری وجود ندارد، اما بین مصرف رسانههای الکترونیک و دو بعد دیگر اعتماد؛ یعنی اعتماد سیاسی و کل اعتماد اجتماعی رابطه معنادار مستقیمی وجود دارد. رابطه بین دیگر متغیرهای مصرف رسانه؛ یعنی رسانههای چاپی و دیداری- شنیداری با اعتماد اجتماعی اثبات شد. نتایج نشان داد هر چه میزان استفاده از رسانهها در بین دانشجویان بالا میرفت، اعتماد آنها هم سیر صعودی پیدا میکرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.