مقاله رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری :
تعداد صفحات :۲۷
همخلقی ارزش نتیجه ترکیب تلاشهای شرکت، کارکنان، مشتریان، سهامداران و… است. مشتریانی که وارد فرآیند همخلقی ارزش میشوند دارای رفتار همخلقی ارزش مشتری میباشند. در این مقاله نشان داده شده، رفتار همخلقی ارزش مشتری از دو بعد اصلی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکتی مشتری تشکیل شده است. این دو بعد اصلی هرکدام شامل چهار بعد فرعی میباشد. هدف این مقاله رتبه بندی عناصر رفتار همخلقی ارزش مشتری با تکنیک ANP (نرم افزارDecision Super) و سنجیدن اثرگذاری رفتار همخلقی ارزش مشتری بر قابلیت مشتری مداری و خدمات رسانی شرکتها(سازمانها) در قالب یک مدل با نرم افزار Smart Pls میباشد. جامعه آماری این تحقیق را هنرآموزان مؤسسات هنر و معماری و دانشجویان آموزشگاههای زبان شهرستان یزد تشکیل میدهند.در این تحقیق برای رتبه بندی عناصر رفتار همخلقی ارزش مشتری از رویکرد ANP و برای بررسی فرضیات تحقیق از مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. روش این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی واز نظر هدف کاربردی میباشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه است. نتایج نشان داد که رفتار همخلقی ارزش بر قابلیت مشتری مداری و خدمات رسانی مؤسسات اثر گذار است. بین عناصر رفتار همخلقی ارزش ، رفتار شهروندی مشتری، در بین اجزای رفتار شهروندی، هواداری و در بین اجزای رفتار مشارکتی، به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهمتر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.