مقاله تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش عمدتاً با هدف بررسی پیشآیندها (پرستیژ برند، تمایز برند، آگاهی از برند، تجربه خاطره انگیز و مزایای اجتماعی برند) و پسآیندهای (اعتماد، تعهد و جانبداری از برند) حاصل از هویت پذیری مصرف-کنندگان از برند انجام گرفته است. همچنین در راستای مطالعات مدیریت برند، رابطه بین اعتماد و تعهد به برند با جانبداری از برند مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا و بمنظور سنجش متغیرهای تحقیق و بررسی الگوی تحقیق، پرسشنامهای ۳۴ سوالی طراحی و در بین اعضای نمونه آماری (۴۰۰ نفر) توزیع گردید. نتایج حاصل از تحلیل دادهها نشان داد که پرستیژ برند اصلیترین عامل اثرگذار بر هویت پذیری از برند و تعهد به برند اصلیترین نتیجه حاصل از آن است. به عبارت دیگر، مصرفکنندگانی که پرستیژ برند مورد نظر را بالا میدانستند، هویت پذیری بیشتری از آن برند داشته و این هویت پذیری موجب ایجاد تعهد بیشتر نسبت به آن برند شده است. همچنین تأثیر رابطه سایر متغیرهای تحقیق با هویت پذیری از برند نیز مورد تأیید قرار گرفت و تأثیر مثبت اعتماد و تعهد به برند با جانبداری از برند نیز مورد تأیید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.