مقاله تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تخصیص بهینه بودجههای ارتباط با مشتری با رویکرد بهینهسازی استوار با هدف بیشینهسازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE) :
تعداد صفحات :۳۳
این تحقیق تلاش میکند تا با در نظر گرفتن عدم قطعیت موجود در برآورد برخی پارامترها، به ارائه مدلهای استوار تخصیص بودجههای ارتباط با مشتری به فعالیتهای جذب و نگهداری مشتری میپردازد تا حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری را بیشینه نماید. در واقع با در نظر گرفتن شرایط دنیای واقعی که در عمل بیثبات است و به دلیل عدم اطمینان در برآورد برخی پارامترها، رویکرد بهینهسازی استوار مطرح میگردد؛ سپس با استفاده از رویکرد استوار سناریو محور ملوی، مدل استوار تخصیص بودجه ارایه میشود. مقایسه نتایج بهدست آمده از به کارگیری مدلهای قطعی و استوار، نشان دهنده آن است که جواب مدل استوار در همه شرایط پایدار باقی میماند. یافتههای این پژوهش میتواند توسط سازمانها در جهت افزایش سود بلندمدت، بالا بردن نرخ جذب و نگهداری مشتریان، هدفمند نمودن برنامههای بازاریابی و نهایتا افزایش سهم بازار مورد استفاده واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.