مقاله شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک :
تعداد صفحات :۲۴
شعار تبلیغاتی یکی از مهمترین عناصر برنامههای تبلیغاتی شرکتهاست. برنامههای تبلیغاتی در صنعت بانکداری ایران طی سالهای اخیر به دلیل تشدید رقابت اهمیت بسیار زیادی یافته است. یک شعار تبلیغاتی دارای ساختار و محتوای مناسب برای بانک میتواند موجب جلب توجه بیشتر مخاطبان و اثربخشی تبلیغات شود. این مطالعه درصدد شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی یک شعار مناسب برای بانکها از منظر مشتریان هستند. این پژوهش با تحلیل محتوای نتایج مصاحبه با ۷۰ نفر از مشتریان نظام بانکی در چارچوب نظریه دستور گشتاری چامسکی، مهمترین ویژگیهای ساختاری و محتوایی یک شعار خوب بانکی را شناسایی نمود. نتایج نشان داد که فراوانی ویژگیهای محتوایی شعار ۷۱ مورد (۸۰%) و ویژگیهای ساختاری ۱۸ مورد (۲۰%) است. همچنین رتبه بندی ویژگیهای مورد نظر مشتریان در کل عبارتند از: سرعت ارائه خدمات(۲۵%)، برخورد مناسب با مشتری(۱۲%)، واقعگرایی(۱۰%)، کوتاهی(۸%) و توجه به امنیت و اعتماد(۷%).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.