مقاله تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی‌کت :

تعداد صفحات :۲۴

استفاده از کپی­کت­ها به­شکل فزاینده­ای در بازار جهانی امروزی در حال رواج هستند. گاهی شباهت بین کپی­کت­ها و برندهای اصلی آن­قدر زیاد است که به سردرگمی مصرف کنندگان منجر می­شوند. کپی­کت­ها سعی می­کنند برای به­دست­آوردن مقبولیت و پذیرش مصرف­کنندگان، از پوشش تجاری یک «برند رهبر» تقلید کنند. این پژوهش، با هدف بررسی نقش طرز فکر افراد بر استراتژی­های کپی­کت انجام شده­است. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی است. جامع آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان فروشگاه شهروند شهر خرم­آباد بوده است. تعداد نمونه انتخابی ۲۷۶ نفر انتخاب شده­است که ۳۰۰ پرسشنامه توزیع شده و از این میان، ۲۸۰ پرسشنامه به طور کامل برگشت و در تحلیل استفاده شد. از روش نمونه­گیری دردسترس برای روش نمونه­گیری استفاده شده­ است. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه است که برای تحلیل و بررسی فرضیات از آزمون نسبت استفاده شده است. نتایج نشان­دهنده این است که در سطح اطمینان ۹۵درصد که افراد رابطه­گرا کپی­کت مبتنی بر زمینه را بیشتر شبیه به برند رهبر می‌دانند و افراد ویژگی­گرا کپی­کت مبتنی بر ویژگی را بیشتر به برند رهبر می­دانند. استراتژی کپی­کت و طرز فکر افراد در تعامل با یکدیگر هستند. افراد رابطه­گرا دارای قابلیت­های بالاتری برای ایجاد ارتباط بین محرک­ها هستند. همین موضوع سبب انتخاب کپی­کت مبتنی بر زمینه از سوی افراد رابطه­گرا شده است. ویژگی­گرایان، بیشتر به ویژگی­های مشخص و بارز کپی­کت (حروف، رنگ، بسته‌بندی و غیره) توجه می­کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.