مقاله تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت :
تعداد صفحات :۲۴
استفاده از کپیکتها بهشکل فزایندهای در بازار جهانی امروزی در حال رواج هستند. گاهی شباهت بین کپیکتها و برندهای اصلی آنقدر زیاد است که به سردرگمی مصرف کنندگان منجر میشوند. کپیکتها سعی میکنند برای بهدستآوردن مقبولیت و پذیرش مصرفکنندگان، از پوشش تجاری یک «برند رهبر» تقلید کنند. این پژوهش، با هدف بررسی نقش طرز فکر افراد بر استراتژیهای کپیکت انجام شدهاست. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها، توصیفی و پیمایشی است. جامع آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان فروشگاه شهروند شهر خرمآباد بوده است. تعداد نمونه انتخابی ۲۷۶ نفر انتخاب شدهاست که ۳۰۰ پرسشنامه توزیع شده و از این میان، ۲۸۰ پرسشنامه به طور کامل برگشت و در تحلیل استفاده شد. از روش نمونهگیری دردسترس برای روش نمونهگیری استفاده شده است. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه است که برای تحلیل و بررسی فرضیات از آزمون نسبت استفاده شده است. نتایج نشاندهنده این است که در سطح اطمینان ۹۵درصد که افراد رابطهگرا کپیکت مبتنی بر زمینه را بیشتر شبیه به برند رهبر میدانند و افراد ویژگیگرا کپیکت مبتنی بر ویژگی را بیشتر به برند رهبر میدانند. استراتژی کپیکت و طرز فکر افراد در تعامل با یکدیگر هستند. افراد رابطهگرا دارای قابلیتهای بالاتری برای ایجاد ارتباط بین محرکها هستند. همین موضوع سبب انتخاب کپیکت مبتنی بر زمینه از سوی افراد رابطهگرا شده است. ویژگیگرایان، بیشتر به ویژگیهای مشخص و بارز کپیکت (حروف، رنگ، بستهبندی و غیره) توجه میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.