مقاله طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۷

اهمیت مفهوم شخصیت برند خرد­ه­فروش مهم و انکارنشدنی است. محققان و متخصصان حوزه بازاریابی بر این باورند که خرده­فروش­ها مانند افراد و برند محصولات، شخصیت­های متمایزی از دیدگاه مصرف­کننده دارند. این مفهوم از جمله مؤلفه­هایی است که محققان به­هنگام انجام پژوهش­های مربوط به وفاداری و رضایت مشتری بسیار تأکید می­کنند. مهم­ترین مسئله در حوزه شخصیت برند خرده­فروش، پاسخ به این سؤال است که چه عواملی و چگونه به شکل­گیری شخصیت برند خرده­فروش منجر می­شوند. در پژوهش حاضر، کوشش شده است تا براساس رویکرد بازاریابی تجربی به این سؤال پاسخ داده شود. در این پژوهش، با تکیه بر مفهوم­سازی ارزش­های تجربی در بازایابی، تأثیر ارزش­های تجربی چهارگانه بر ابعاد شخصیت برند خرده­فروش بررسی شده­است؛ درنهایت نیز ارتباط ابعاد شخصیت برند خرده­فروش و وفاداری برند اندازه­گیری شده­است. مطالعه حاضر، از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی است؛ جامعه آماری مشتریان فروشگاه­ هایپراستار شهر تهران است که با روش نمونه آماری در دسترس و فرمول کلاین انتخاب شده­اند (n=343). ابزار پژوهش، پرسشنامه است که روایی آن را استادان متخصص تأیید کرده­اند و پایایی آن نیز با آزمون آلفای کرونباخ (۸۹/۰) تأیید شده­است. نتایج پژوهش نشان می­دهد که تنها ارزش تجربی تعالی خدمت، بر هر سه­ بعد شخصیت برند خرده­فروش مؤثر است و ارزش­های انفعالی اثر بیشتری بر شخصیت برند خرده­فروش دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.