مقاله طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزشدرکشده :
تعداد صفحات :۲۷
مبحث برند از جمله مباحثی است که امروزه در کانون توجه شرکتها و فعالان بازار قرار گرفته است. عوامل مختلفی بر نام تجاری و در نتیجه افزایش فروش و سود اثر دارند، از جمله وفاداری مشتری نسبت به نام تجاری. هدف از این پژوهش مطالعه و بررسی تأثیر تجربه، اعتماد و رضایت از برند بر وفاداری برند لاستیک بارز در شهر کرمان و ارائه الگویی در این زمینه میباشد. جامعه آماری در این تحقیق تمام مصرفکنندگان لاستیک بارز در کرمان میباشد و برای به دست آوردن حجم نمونه از روش نمونهگیری تصادفی ساده استفاده شده است و حجم نمونه پس از انجام محاسبات آماری برابر با ۱۷۱ میباشد. ابزار جمعآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده که برای بررسی پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. تحقیق حاضر بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن دادههای مورد نیاز، از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی میباشد. برای تجزیه و تحلیل دادههای پرسشنامه از آزمونهای تحلیل عاملی تأییدی و مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و نرمافزار LISREL استفاده شده است. یافته-ها نشان میدهد که تجربه، اعتماد و رضایت از برند بر وفاداری برند لاستیک بارز در شهر کرمان تأثیر معناداری دارد. این در حالی است که تأثیر عوامل فوق با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ارزش درکشده بیشتر میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.