مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از نگارش مقال حاضر بررسی تأثیر عناصر آمیخت بازاریابی سبز به عنوان یکی از متغیرهای مهم بازاریابی بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان میباشد. جامع آماری مورد بررسی کلی مشتریان درون و برون شرکت قند نقش جهان میباشند. حجم نمونه به وسیل فرمول کوکران محاسبه و نمونهگیری با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی انجام شده و تعداد مشتریان بررسی شده به عنوان نمونه ۲۳۵ مشتری است. ابزار گردآوری دادهها پرسشنام محقق ساخته میباشد که مورد تحلیل قرار گرفته است. آزمون مقاله تأثیر عناصر آمیخت? بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان با استفاده از روش الگوسازی معادلات ساختاری انجام گردیده است. نتایج حاصل از بررسی فرضیه های پژوهش نشان میدهد که عناصر آمیخت بازاریابی سبز بر ابعاد وفاداری مشتریان به برند تأثیرگذار میباشد و الگوی تأثیرگذاری عناصر آمیخت بازاریابی سبز با توجه به شاخصهای برازش ۰۰۰/0RMSEA= و سایر شاخصهای مربوطه دارای برازش مناسب است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.