مقاله مدلسازی رابطه پراکنش پرندگان، صدای ناشی از ترافیک و سایر متغیرهای محیطی در حاشیه جاده پارک ملی گلستان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدلسازی رابطه پراکنش پرندگان، صدای ناشی از ترافیک و سایر متغیرهای محیطی در حاشیه جاده پارک ملی گلستان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی رابطه پراکنش پرندگان، صدای ناشی از ترافیک و سایر متغیرهای محیطی در حاشیه جاده پارک ملی گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی رابطه پراکنش پرندگان، صدای ناشی از ترافیک و سایر متغیرهای محیطی در حاشیه جاده پارک ملی گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی رابطه پراکنش پرندگان، صدای ناشی از ترافیک و سایر متغیرهای محیطی در حاشیه جاده پارک ملی گلستان :

تعداد صفحات :۲۱

این پژوهش، جهت بررسی تأثیر صدای ترافیک و متغیرهای محیطزیستی بر فراوانی جامعه پرندگان در شهریور ماه ۱۳۳۱در طول جادهآسیایی در پارک ملی گلستان انجام شد. تعداد ۶۷واحد نمونهبرداری با روش سیستماتیک- تصادفی در فواصل مختلف از جاده و در محدوده۱ -۲۵۱متری انتخاب شدند. شمارش پرندگان و ثبت متغیرهای محیطزیستی در فاصله شعاعی ۲۵متری از هر یک از این نقاط انجام شد.در هر یک از ایستگاههای نمونهبرداری هم زمان با شمارش پرندگان، متغیرهایی مانند: دما، رطوبت نسبی، میزان صدای ناشی از ترافیک،تعداد خودروها (به تفکیک خودروهای سبک، نیمهسنگین و سنگین)، تعداد بوق ماشینها، ارتفاع از سطح دریا، ارتفاع موانع حاشیه جاده،عرض مؤثر جاده، شیب منطقه، فاصله از جاده و جهتهای جغرافیایی درون پلاتهای دایرهای و به مرکزیت نقاط نمونهبرداری اندازهگیریشدند. ثبت تمامی دادهها در طول یک هفته از سال که بیشترین بار ترافیکی و آلودگی صوتی بر این منطقه وارد میشود، صورت گرفت.پرندگان مشاهده شده به عنوان متغیر وابسته بر اساس نوع آشیانه به سه گروه پرندگان آشیان حفرهای اولیه، آشیان حفرهای ثانویه وغیرآشیان حفرهای تقسیم شدند و بر این اساس، ۳مدل پیشبینی توسعه یافت. نتایج آنالیز رگرسیون چند متغیره در حالت خطی برای اینمدلها نشان داد که در تمامی این مدلها بیشترین عامل مؤثر بر حضور پرندگان، میزان صدای ناشی از ترافیک بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.