مقاله پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات :
تعداد صفحات :۲۹
بسیاری از مشکلات یادگیری ناشی از فقدان مهارتهای شناختی و فراشناختی در دانشآموزان است در حالیکه مهارتهای یادگیری و مطالعه آموزشپذیرند. این پژوهش قصد دارد با تعیین نقش سازههای انگیزشی و راهبردهای پردازش اطلاعات در نظمدهی یادگیری (خودنظمدهی یادگیری و نظمدهی بیرونی) علل برخی مشکلات یادگیری را برای کمک به معلمان و دانشآموزان، بشناساند. بدین منظور پژوهش حاضر با طرح همبستگی بر روی جامعهای متشکل از ۴۹۲ دانشآموز سال سوم رشتههای علوم انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک شهر نور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ انجام شد که نمونهای متشکل از ۲۶۴ دانشآموز با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای از آن انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامهای شامل زیر مقیاس نظمدهی یادگیری ورمونت (۱۹۹۸)، اضطراب امتحان از راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ و دی گروت (۱۹۹۴)، اهداف پیشرفت میگلی و کاپلان، میدلتون و میر (۱۹۹۸) و راهبردهای یادگیری از راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ و دی گروت (۱۹۹۴) استفاده شد. یافتههای حاصل از بهکارگیری تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با راهبردهای پردازش اطلاعات عمیق و سطحی و راهبردهای پردازش اطلاعات با نظمدهی یادگیری رابطه معناداری دارد. اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت نیز به واسطه رابطه با راهبردهای پردازش اطلاعات، به طور معناداری نظمدهی یادگیری را پیش بینی میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.