مقاله مطالع? نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع? توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی خصوصی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالع? نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع? توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی خصوصی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالع? نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع? توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی خصوصی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالع? نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع? توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالع? نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع? توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی خصوصی :
تعداد صفحات :۴۵
چکیده
هدف: هدف از پژوهش حاضر مطالعه نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسع نیات رفتاری مشتریان بود.
روششناسی: روش پژوهش توصیفی پیمایشی بود. نمونهها شامل ۱۷۷ تن از مشتریان مجموعههای شرکت گاز در سال ۹۱ بودند. ابزار تحقیق پرسشنام محققساختهای با ۷۲ سوال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ بیشتر از ۷/۰ بهدست آمد (۰۱/0p
یافتهها: در مدل پیشنهادی، کیفیت محیط فیزیکی با ضریب تاثیر ۰۰/۰، کیفیت تعاملی با ضریب تاثیر ۳۷/۰، نتیج کیفیت با ضریب تاثیر ۵۴/۰ بهعنوان عوامل مستقل شناسایی شدند و از مسیرکیفیت خدمات با ضریب تاثیر ۰۴/۱ بر ارزش درکشده، با ضریب تاثیر ۰۱/۰ بر تصویر و با ضریب تاثیر ۴۳/۰ بر رضایت تاثیر میگذارند. ارزش با ضریب تاثیر ۶۲/۰ بر رضایت و رضایت با ضریب تاثیر ۹۷/۰ و تصویر با ضریب تاثیر ۰۷/۰ بر توجه رفتاری تاثیر میگذارند. کیفیت محیط فیزیکی رابط معنیداری با کیفیت خدمات نشان نداد، لیکن همبستگی بالایی را با دو عامل نتیج خدمات ۸۷۷/۰ و کیفیت تعاملی ۷۹۲/۰ دیگر نشان داد.
نتیجهگیری: مدل پژوهش شاخصهای نیکویی برازش را بهدست آورد که لزوم توجه مدیران به کیفیت، ارزش، انتظارات و رضایتمندی مشتریان از مهمترین موارد پیشنهادی آن بود. همچنین لازم است به تصویر و عوامل جمعیتشناختی توجه کافی شود.
واژههای کلیدی: کیفیت تعاملی، ارزش درکشده، توجهات رفتاری، خدمات ورزشی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.