مقاله شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران) دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران) :
تعداد صفحات :۴۲
هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراک تا توجه انحصاری مشتریان وفادار مجموعه ورزشی انقلاب تهران بود.
روششناسی: پژوهش بهروش توصیفی- پیمایشی انجام شد. نمونهها شامل ۳۵۴ تن از مشتریان مجموعههای ورزشی انقلاب تهران در سال ۹۱ بودند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساختهای با ۵۵ سؤال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ معادل ۹۵/۰ به دست آمد (۰۱/۰ P<). برای تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارهای LISREL برای تعیین معادلات ساختاری وspss برای آزمونهای ANOVA و همبستگی، در سطح معنیداری ۰۵/۰ استفاده شد.
یافتهها: در مدل پیشنهادی، کیفیت خدمات، عدالت ادراکشده و ریسک ادراکشده با ضرایب تأثیر (۳۱/۰)، (۰۰۶۸/۰) و (۰۰۶۸/۰) بهطور مستقیم بر وفاداری تأثیر میگذارند. همچنین کیفیت خدمات بهطور غیرمستقیم و به ترتیب با ضرایب تأثیر (۷۰/۰) بر رضایت و (۵۲/۰) بر ارزش تأثیر میگذارد. رضایت با ضریب تأثیر (۴۴/۰) بر وفاداری، ارزش با ضرایب تأثیر (۳۹/۰) بر اعتماد و (۰۲۸/۰) بر وفاداری، و اعتماد با ضریب تأثیر (۱۱/۰) بر وفاداری اثر میگذارند. همچنین عدالت ادراکشده بهطور غیرمستقیم با ضرایب تأثیر (۵۲/۰) بر اعتماد و (۱۷/۰) بر رضایت و (۲۴/۰) بر ارزش اثر دارد. رضایت و اعتماد به ترتیب با ضرایب تأثیر (۲۵/۰) و (۱۳/۰) بر فاکتورهای موقعیتی نقش دارند. فاکتورهای موقعیتی با ضریب تأثیر (۰۵۷/۰) بر وفاداری اثرگذار است. ریسک ادراکشده رابطه معناداری با وفاداری نشان نداد.
نتیجهگیری: کیفیت خدمات و عدالت ادراکشده نقش پررنگی در شکلگیری وفاداری و بهرهمندی سازمان از نتایج آن دارد؛ لیکن توجه کافی بر ارزش به عنوان یک عامل میانجی از موارد پیشنهادی مدل بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.